Monday, 5 March 2012

Kursus Kepimpinan di Kem Kaizen

Assalamualaikum !!
Hye...


Ke manakah aq menghilang ?? Dah bersawang blog aq nie.. Dah berapa hari aq x ber-update? Lama kan...

Disebabkan minggu lepas aq periksa..so, aq mmg x update bloglah. Cerita pada ari sabtu lepas aq pegi kursus kepimpinan di Kem Kaizen, Pontian, dgn kawan2 DSLC aq. Apakah DSLC?? [Daya Student Leader Congress]   


Aq pegi sana selama 2 hari...Sebenarnya aq malas nak citer panjang2. Penat nak menaip sbb tangan aq sakit. Semalam dlm kul 9.30 pagi kteorg ade aktiviti 'jungle trekking'  Masuk dalam hutan paling menakutkan aq adalah pacat dan lintah.. Euwww....geli gila aq!!


Senang citer lepas dah habis 'jungle trekking' aq terus bukak stoking. Tengok2 aq kene gigit dgn pacat @ lintah. Mula2 mmg geli habis.. Lama2 oke.. Cuma yg terok, kluar banyak sangat darah.


Dan yang paling aq geram aq punye kasut tertukar dgn orang lain smpai sekarang x jumpa2 lagi kasut aq. Untung lah orang tu dapat kasut baru.. Aku?? Dapat kasut lame lagi burokk adelah!! Hisshh geram betul.. Aq ade ckp kat akak yg jage tu... Tapi dye wat 'dunno' jeee... Wah..ber+ geram aq....


Aq rase mcm nak nangis kasut aq hilang bebb.. Dahla kasut baru lagi... Huwaaaa.... Balik aq tros ckp kat ayah aq. Ayah wat muka 'slumber' bile aq ckp kasut aq hilang @ tertukar. Siap boleh tanye lagi ' muat ke x kasut tu..' Aq rase mcm...... :'(    =.='


Okeh ari nie aq ponteng sekolah sbb tangan dan kaki aq sakit giler. Dan aq bukan saje2 nak ponteng. Aq tau cikgu x kasi tp aq nak angkat bende pon rase nak terjatuh. Klau aq naik tangga smpai 4 tingkat aq rase aqlah org yg paling lambat. Mmg sakit!! sorry sangat  ^.- 


Aq ade beli 'something' kat sane. Nak tengok... hehe :)



Kbai... ^.^v

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta terpelihara. 2017.