Tuesday, 26 June 2012

Dear Friends :')

Assalamualaikum...
Hye !!


Dear Friends ,
Aku rindu korang giler tau tak ?  Korang tak tau ? Emm tak pelah. Lagi lagi budak yang selalu jauh dengan aku. Serius rindu giler !!  Najiah , aku rindu kau tau tak ?  Huhh rindu setengah mati bebb. Tapi aku belum mati lagi lah :) Aku ingat lagi masa kita mula mula jumpa dulu. Memang kita kamceng giler. Otak pon sama sama mereng. Hahaha :)


Aku ingat lagi masa kita baca novel. Masa tu rasanya kau baru nak mencuba baca novel tebal. Tak salah aku novel ' Bini Aku Tomboy Ke ?'. Serius kelakar giler. Masa tu pulak cikgu rohaida tengah bercerita cerita hantu. Kitaorang nie pulak tak berminat nak dengar so apalagi baca novel lah. Bila baca part yang kelakar, kitaorang ketawa tak hingat dunia kott. Orang lain tengah syok dengar cikgu cerita, kteorang tak hingat dunia ketawa. Kalau korang nak tau buku tu kteorang kongsi dua orang. Hahaha macam apa je. 


Aku nie jenis yang kuat ketawa. Kalau orang rasa benda tu tak kelakar, tapi bagi aku benda tu kelakar. Emm entahlah aku pon tak tau. Bila kau buat kelakar aq ketawa. Bila aku buat kelakar kau pulak ketawa tak hingat dunia. hahaha :) Aku memang tak boleh lupakan semua tu. Tapi bila sekarang aku harus pendamkan semua tu sebab aku dengan kau dah tak sama kelas. Hishh asal kau masuk RK2. Kalau boleh semua yang aku rapat semua masuk RK2. Aku je tertinggal masuk kelas RK1. Huhuhu sedihh betul :'(


Hmm..Korang jelah best friends aku. Masa kat sekolah rendah dulu aku tak berpeluang nak mengenal best friends aku sendiri. Yaa dulu aku tak rapat lagi dengan nabiha dan azriana. Ada yang menghalang aku untuk ber'bestfriends' dengan nabiha dan azriana. Tapi aku sendiri faham kenapa kita dah tak macam dulu lagi. So, aku tak kisah sangat laa weii.. Tak payah buat muka selenga laa.. Buruks tau tak. Hahaha :D  Tak payah sedih sedih sangat. Aku just nak luahkan perasaan. Hohoho :P Kbai :P



Dari kiri najiah, farahin, nabiha, azriana, aku, shamin
Jiah ko x payah nk malu sgt. Yg ko pegang tu handphone aq jugak :P





No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda disini..
No harsh word here..

Hak Cipta terpelihara 2013 Ain Najiha. Blog design by ME.