Saturday, 2 June 2012

November :*

Hye !!


Banyak kenangan indah pada bulan november 2011. Aq dah pernah citer pasal nie kat blog lame aq. Tapi sekarang aq teringat pulak masa tu. Masa tu aq ngan family aq pergi jalan jalan kat kolumpur. Hahaha .. Masa tu aq pergi dgn family dan makcik aq. Korang nak tau aq pegi mane.. Tengok nie........


Berjaya Times Square Theme Park

Mula mula masuk berjaya times square mmg teruja habis wook. Tapi sebelum masuk theme park kteorang pegi makan dulu..



Kte orang pegi mkn kat restoran ayamas. Hohoho sedap wok. Masa sedap sedap makan tu aq terdengar bunyi kuat sangat. Rupa rupanya tu bunyi .......


Apakah benda itu ? Kalau korang nak tau tu roller coaster. Hishh mestilah korang dah tau kan.. Hahaha :)  Tapi aq cakap bunyi dye kuat giler. Sampai bergegar sekali. Dye punye rail pon panjang giler. Seram makk..

Lepas tu aq ngan mak cik aq main satu benda iaitu .....


Okay sempat lagi bergambar ngan makcik aq. Yang belakang tulah kte orang main.. Tapi masa tu dah penuh, so orang yang jaga tu suruh tunggu smpai habis. Bila kteorg naik mak aii... Seramm giler dhoe. Dengan berpusing pusing nyerr... Huuhhh...

Tapi serius mmg tak bole lupakan masa nie. Mmg syokk giler kte orang main. Tapi yg x syok nyerr aq x dapat naik roller coaster. Sob.. sob.. Hahaha takut pnye pasal.. Tak naik teruss.. 





*gambar penutup*

Okay thats all... Kbai ^^

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda disini..
No harsh word here..

Hak Cipta terpelihara 2013 Ain Najiha. Blog design by ME.