Sunday, 15 July 2012

Gred-ing Taekwondo

Assalamualaikum...
Hye !!!


Tadi pagi adik aku ada pereksa taekwondo dia. Sekarang dia tali pinggang hijau 2. Lepas pereksa dia naik tali pinggang biru. Ayah aku nak dia sampai tali pinggang hitam. Yelah ayah aku nak tengok aku dapat tali pinggang hitam tapi tak kesampaian. Hmm.. Bukan aku tak nak sambung tapi aku, tau jelah sendiri. Aku penat lah. Malas kay. Jom sambung...


Lepas mak aku hantar jemi, kita orang semua pegi breakfast kat restoran apa tah namanya. Makan makan. Tengah makan tu aku ternampak A nabiha. Okey mesti korang pikir nabiha nie bnyk crush kan? A nie adalah budak form 6 atas tahun lepas. Nak kata crush pon tak de lah. Cuma A nie selalu text ngan nabiha. Tu je. Nasib baik A nie tak nampak aku. Kalau tak haru jadinya.


Lepas breakfast, kita orang balik sktd2 iaitu tempat adik aku gred-ing. Mak aku suruh aku bawak sekali kamera. Aku pon snap snap lah gambar ala ala cameragirl professional. Hahaha #berangan. Sekarang yang aku peliknya apalah mimpi sir dia orang nak buat gred-ing pagi pagi buta. Selalunya petang petang. Baru je nak bangun tidur lambat. Kacau betul :\ hmm... So, kita tengok gambar jelah....












#kbai ^^



p/s : hari selasa nie dah ujian 2. huaa.. aku tak bersedia lagi. study pon belum. korang doakan aku berjaya eh? btw, sekarang blog aku dah cantik  :') cantik tak??

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta terpelihara. 2017.