Thursday, 12 July 2012

Hari Keusahawanan

Assalamualaikum...
Hye !!


Pada hari nie sekolah aku ada buat hari kokurikulum,keusahawanan dan koperasi. Okay sekali tiga. Tahun nie tak best langsung. Sebab pagi tadi ada sportcheck kat pagar sekolah. Dah la aku bawak camera dengan phone. Memang terbaikk lah kan. Kalau phone aku tak kisah sangat kalau cikgu nak rampas. Yang aku kisah aku punya camera kesayangan. Aku terus sms ayah aku supaya patah balik ke sekolah. Bila ayah aku dah sampai aku terus kasi balik phone ngan camera :\ So, entry kali nie tiada gambar. Soo sorry kayy...


Bila dah lepas sportcheck, kita orang semua berkumpul di padang. Cikgu tengah agihkan kupon sebab kita orang berurus niaga dengan kupon. Hari nie memang hari makan sedunia buat smktd. Hahaha :D Tapi yang aku sedih nya duit 10 ringgit aku hilang. Disebabkan panik sportcheck 10 hinggit aku hilang. Arrggghhh!!! Aku tak leh makan banyak hari nie. Huhuhu sedihhh :'(


Lepas tu kita orang pon jalan jalan. And then terjumpa ngan mr. N nabiha. Yang paling sweet moment is bila dia orang bertentang mata. Huwaaaa... sweet sioottt. Kejadian begini ya ibuk ibuk... mula mula si mr.N nie buat kerja amal iaitu tolong buang sampah atau macam pekerja buang sampah, yang angkut sampah dalam beg plastik hitam dan si nabiha nie pulak dia nak buang sampah. Bila nabiha nak buang, mr.N nie pulak nak ambik plastik sampah yang nabiha buang sampah kat situ. So, nabiha buang, mr. N pulak pegang plastik tu. Mr. N pandang nabiha,nabiha pandang mr.N. Perghh aku tengok dari jauh jeles giler beb. Soo, sheweett :3


Hmm.. aku malas lah nak taip panjang2. So, cerita tergantung jelah. Tahun nie memang tak best !!!! Kbai ^^



#Gambarcuri :P

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta terpelihara. 2017.