Thursday, 5 July 2012

Hari Sukan 2012

Assalamualaikum...
Hye !!


Seperti yang dijanjikan semalam aku akan update acara pada hari ini. Mula mula aku takut kalau hujan turun. Sampai sekolah je tu pon mendung. Memang lecak giler padang. Tak sampai 1 jam kasut aku dah macam hape -___-


Macam biasa lah kan kalau hari sukan. Kalau tak de perbarisan @ kawad kaki memang tak sah. 




Kesian diorang. Apa cikgu bebel kat depan pon aku tak taulah. Ingat aku nak dengar sangat. Huhh.. Lepas tu ada persembahan taekwondo diikuti senamrobik. huahua.. Lepas tu baru ada lumba lari. Haaa, part nie paling best. Sebab aku dah lama tak jerit jerit nie. Jaguh jaguh jaguh !!! Masa sedap sedap tengok diaorang lari tup tup hujan pulak. So, cikgu terpaksa hentikan sekejap. Dalam 30 minit rasanya.


Lepas tu still hujan lagi tapi dah tak ribut. So, cikgu teruskan larian dalam hujan sekalipun. Kteorang memang best lah dapat main hujan. Memang best !! Kasut aku limited edition. Time hujan je boleh dapat. hahaha :)  Tahun nie memang best giler. Main hujan cikgu tak kesah pon. Cikgu umumkan keputusan pon kteorang still tak berteduh langsung. Hujan makin lebat adalah. Sekarang tak nak cerita panjang lebar tengok jelah gambar kayy.. No edit.. hewhew...








Bersama cikgu farhana. Teka mana satu cikgu. Muka cikgu tu pon macam kita kita juga. Pakai baju sekolah pulak tu. Sambung sambung ~~


alolololo sweet gituu ~~ hahahaha :D

#lastpicture
Aina tangkap tak boleh dekat lagi. Terserlah ketembaman mukaku.

Kbai ^^

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda disini..
No harsh word here..

Hak Cipta terpelihara 2013 Ain Najiha. Blog design by ME.