Monday, 30 July 2012

Hmm... Susah >.<'

Assalamualaikum...
Hye !!


Hye, semua !! Hahaha sorry hari nie terlebih gedik pulak ^_^ Aku winduu nak update blog aku. Walaupun baru hari jumaat aku update. Semangat aku berkobar-kobar nak update nie # ayat tak boleh go. Kita sambung topik utama yang kita nak bincangkan pada hari ini. Ehem ehem terbawa-bawa pulak :) Yelah esok aku nak debat dengan orang. Kenalah practise sikit ;)


Sebenarnya kan tadi kan.. hmm tadi kan.. tadi kan. Hahaha jangan marah. lekluu *peacee* Sebenarnya tadi aku kesian kat kawan aku sorang nie. Dia mengadu kat aku katanya lah "Ada kawan sorang pon.. hmm entah lah. Dia tinggalkan aku sorang-sorang." Dia sambung lagi "budak tu kalau ada kawan dia tinggalkan aku, tapi bila tak ada kawan baru nak terhegeh-hegeh kat aku." Aku pon just cakap kat dia jelah "Sabar jelah okey. Hmm... aku tau. Memang aku selalu nampak dia buat macam tu kat kau. Nak buat macam mana kan ? Aku pon pernah kena dulu-dulu." Dia jawab "Hmm.. nak buat macam mana lagi ?


Sabar jelah bebb. Aku pun sebenarnya tak suka sangat dengan dia tu. Aku pun tak tau kenapa. Rasa macam tak sebulu gitu. Tadi pun dia macam tak ada mood je. Mesti ada someone yang buat dia macam tu. Haha ada aku kesah ?? Sebenarnya pun ramai lagi bebudak yang tak suka dia tu. Tu yang dia tak ramai kawan sangat. Kawan aku satu satunya lah kawan dengan dia. So, aku pun tak tau nak cakap apa. Sebab aku nie jenis yang tak reti nak sound sound orang. Nanti kang ada yang kecik hati. Tapi aku pedulik apa ? Hahaha sabar jelah kawanku. Aku tau kau memang rock kan. Aku kan ada. Geng kita lagi. So, tak mau sedih sedih. Aku tau kau kuat :D Hihihihi.


Okey tutup cerita tadi. Bukak buku baru #takdekenamengena. Tadi masa dalam kelas amira hani dia ada tunjukkan novel ciptaan dia. Kalau korang dah tau atau yang tak tau lagi, aku nie memang kaki novel. So, aku memang excited tahap gaban baca novel dia. Tapi baru sampai bab 6. Serius best. Walaupun sepatutnya babak dia geram / sakit hati, tapi ayat dia rasa macam nak gelak terguling guling. Hahaha XD best gilerr.. Aku, Fatini, dengan Farzmil yang baca tadi. Aku tunggu bab yang seterusnya. hehehe :P


#Kbai ^^

No comments:

Post a Comment

Hak Cipta terpelihara. 2017.