Friday, 27 July 2012

Semalam :'(

Assalamualaikum...
Hye !!


Semalam ? Semalam seriusly.. Memang nasib aku agaknya. Memang menyakitkan hati. Semalam aku sekolah macam biasa lah. Masa balik aku, ain dan syirah tunggu lah van kita orang. Masa kita orang sampai aku tengok yang lain semua tak ada. Aku rasa macam lain macam. Ada yang tak kena. Aku punya tunggu punya tunggu sampai pukul 5.45 petang. Kaki aku dah lengoh duk bawah panas. Aku pun tanya lah ain dan syirah, betul ke dia orang belum keluar. Syirah cakap betullah. Aku dah fed up tunggu dia orang panas panas gitu. Aku pon apalagi cakap kat ain dan syirah mungkin kita dah tertinggal sebab dah dekat kul 6 petang. Aku geram ngan si amin tu, bukannya nak tunggu. Orang yang dalam van nya pon sama. Nasib nasib -.-


Kita orang pon balik jalan kaki. Aku sebenarnya taknak balik jalan kaki. Aku nak balik naik bas luar. Tapi disebabkan bas luar baru saja pergi, so terlepas. Kita orang pun balik lah jalan kaki. Menyirap kay. Lepas tu ternampak pulak anjing dua ekorg. Kita orang dengan 'senanghati' pun patah balik ikut jalan lain. Haihhh rupa- rupanya jalan yang kita orang lalu tu lagi banyak anjing. Dalam satu jalan tu ada lah 'terserempak' dalam 5 ekorg. Rasa macam nak cabut je masa tu.Tapi nasib baik ada ternampak uncle tu tengah jogging. Dia cakap takut anjing eh ? Kita orang dengan ketawanya pon angguk lah. Nasib baik kay. Kalau tak alamatnya sampai rumah aku berbuka terus :(


Malamnya pulak aku nak bainding kerja kursus geo. Aku rasa macam nak campak je kertas tu dalam laut. Lepas bainding pulak aku check balik kot kot ada yang salah tempat ke. Tekaan aku memang betul. So, terpaksa lah aku bukak balik then, pasang balik. Haisshhh memang rasa macam nak campak ke dalam laut je :\ kang tak pasal pasal aku tak dapat markah pulak =,=  Kbai ^^

p/s : Tiba tiba aku teringat pulak kat budak yang buat aku tertinggal bas dulu :P


4 comments:

Hak Cipta terpelihara. 2017.