Friday, 31 August 2012

Rumpelstiltskin

Assalamualaikum...
Hye !!!


Sebenarnya aku nak post pasal benda nie semalam. Tapi disebabkan semalam aku stress + tension giler dengan drama nie, so aku lupakan jelah hasrat nak post. Aku malas nak cerita panjang- panjang sebab aku masih sedih dengan drama nie. Tapi aku still enjoy masa buat drama nie. Serius giler giler kita orang buat drama. Walaupun kemungkinan kelas kita orang dapat nombor last, tapi kita orang dah berusaha dengan gigih sekali #chewah. Bawah nie ada banyak gambar masa kita orang sibuk buat drama Rumpelstiltskin ...


Aku yang pegang. Hihihi. Nie lah poster kita orang :)

Nampak tak muka aku yang tengah bengang tu xD
bawah Queen Kate (king wifey-2nd) *Amira Hani*

Amiza as Lisa. Comel kan? Hihi aku tau :P

Peace :D

Lakonan Lisa and Rumpelstiltskin. *nama rumpel panjang sangat*

Lisa, father, mother and rumpel.
 
Narrator *tie-Hattem* and King *Daim*

Lisa and Queen Elizabeth (king wifey-1st) *Amira Hanis*

Father *Fudhail* & Rumpel *spec-Keevaan*

Props !!

Director*Veronica* and Lisa



Yeahh 2 RK 1 !!!!

Gambar credit to Fatima =)


Itu je gambar. Sikit je. Sikit kepala hotak kau ! Hahaha xD btw memang best masa buat nie semua. Rasa macam nak buat lagi. Tapi hmm... Apa apa pon kita orang semua enjoy buat drama. Semua buat perangai masing masing. Hal masing masing. Sekarang lupakan tentang drama dan aku kene fikir pasal water filter. Cikgu nak lepas raya. K fine -.- Bye ^^




No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda disini..
No harsh word here..

Hak Cipta terpelihara 2013 Ain Najiha. Blog design by ME.