Saturday, 15 September 2012

Awseemmm.. Classmates ☆

Assalamualaikum...
Hye !!!


2 RK 1 (2012)

Dari kiri atas : Idzuan, Daim, Wan Zul, Zafran, Najmi, Irfan, Nazim dan Afiq.
Dari kiri tengah : Kastury, Azreen, Qamarina, Nasyahrah, Amy, Asyikin, Fatimah, ???, Farzmil, Farah, Nabila, Fatini, A.Hanis, Amiza, Wanie, Kasyira, AinNazihah, Shantini dan Sarah.
Dari kiri depan : Fudhail, Nhavin, Keevaan, Hattem, Cik W. NurAznita, Veron, Rusmita, Athifah, A.Hani.

__________________________________________________________________________


Okey tu je semua classmates aku. Ada lagi sorang tapi masa ambil gambar dia tak datang. Nama dia Hiswary. So, semua sekali ada 36 orang. Mula mula bila dapat gambar nie aku berdekak gila. Nak kata candid tak jugalah. Sebab cameraman dah cakap buat freestyle 1..2..3.. KLIK ! Tapi entah macam mana boleh jadi macam nie. Btw lawa jugak :3


Sila cari muka aku ye. Ala yang comel comel tuuu... Harhar.. Muka aku memang tak boleh blah. Yelah muka budak blurr.... Hohoho :D 


Bila aku tengok gambar nie je mesti aku teringat kita orang punya kenakalan. Haha budak pandai mestilah nakal :P Aku rasa nak tergelak je bila ingat perangai gila gila dia orang semua xD  Masa drama rumpel, masa  ada sesetengah kene denda menari OPPA GANGNAM STYLE, hmm.. lagi apa ek ? Aku dah lupa. Tapi banyak ahh. Ehem ehem farzmil pun tak terkecuali menari. Hahahahahha xD Kbai ^^

Satu hari aku senyum sampai ke dahi. Sebab ? Ehem ehem sebab aku dapat hennnnponnnn barrruuuuuu !!!!!! 1st time beli yang touch punya. Ya aku tau aku jakun sedikit. So what ? Thanks ayah :* Henpon lama telah dimakan oleh en. jamban. huhuhu :|

2 comments:

  1. Oii! aq nkena denda tapi tak menari kay -,-' aq duduk bersila je kat dpan klas time tu ergh

    ReplyDelete
    Replies
    1. duduk bersila ? ye ke ? bukan kau berdiri je ke ?? :P

      Delete

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda disini..
No harsh word here..

Hak Cipta terpelihara 2013 Ain Najiha. Blog design by ME.