Wednesday, 26 September 2012

Obses Dengan Anime

Assalamualaikum...
Hye !!


Semenjak dua menjak ni, nak kata aku selalu tengok anime tak juga lah. Kadang kadang tu adalah. Ni semua berjangkit dengan 2 orang ratu anime ni. Siapa lagi kalau bukan FARZMIL & AMIRA HANI. Tapi aku cuma tengok satu je. Tak minat weyh nak tengok banyak banyak. Kalau kartun tu aku layan lah jugak. Anime yang aku tengok tu tajuknya ni Kaichou Wa Maid~Sama. Itu pun aku tak habis tengok lagi. Sebab aku tak ada masa nak layan anime. Mesti Farzmil tengah gelakkan aku ~~


Yelah farzmil tu ratu segala ratu anime. Semua adik-beradik dia gila anime. Komik dengan CD tak payah cakaplah. Penuh satu almari agaknya. Sekarang farzmil dengan amira hani tengah berebutkan hero maid~sama. Hahaha macam budak kecik nak berebut segala. Yelah mana tak berebutnya. Hensem woo... Pada dia orang. Pada aku, emm.. boleh lah. Cuba tengok background twitter farzmil...


Anda nampak background dia ? Hahh, itulah heronya maid~sama. Namanya Usui Takumi. Kalau tak salah akulah. Aku ni bukan arif sangat bab bab nak ingat nama orang. Hensem tak ? hensem tak ? lol. Tanya farzmil je. Haha.. Cuba baca bio dia. Mesti korang akan terjumpa... jeng.. jeng.. jeng..


Okey abaikan. Masa diaorang tengah berebutkan usui dan siapa yang lebih berhak menjadi misaki iaitu heroin dialah, si Fatini boleh cakap...


Serius fatini ubah nama Adudu dia jadi kogoro mouri. Aku memang berdekak gila. So, aku pun konon kononnya nak ubah nama jadi shinichi kudo. Tapi rasa macam tak best pulak. Jadi aku tukar jelah background twitter...


Ehem ehem. Shinichi lagi hensem daripada H tu okey. Walaupun tak setanding dengan Usui. Hahaha... makin lama makin mencarut pulak. Tulah terikut-ikut dengan dia orang ni semua. Obses obses obses ~~~
Kbai ^^ 

2 comments:

  1. komik aq x de sampai satu alamari ye... CD plak abang aq ade tapi BUKAN 1 almari, 1 bag je lah...
    obses aq masih terkawal eih -,-'

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda disini..
No harsh word here..

Hak Cipta terpelihara 2013 Ain Najiha. Blog design by ME.