Thursday, 25 October 2012

Love Them :* xx

Assalamualaikum...
Hye !!


Izinkan saya untuk menulis entry kali ini. Woii, izinkanlah. Dahlah otak aku tengah tepu giler ni. Minggu depan periksa sejarah, math & sains. Budak form 3 bolehlah gelakkan kitaorang --' Kay jahat. Mentang-mentang dah habis PMR. Bolehlah diorang huha huha kat luar sana :( Kami sekarang tengah berhempas-pulas untuk menjawab soalan-soalan yang dikemukakan oleh PPD <---- ayat bajet BM A++. So, sekarang izinkanlah untuk aku menulis sebab aku malas nak baca buku *takde kene mengena* Soalan peperiksaan telah membuatku mereng minggu ni. Hahaha XD. Okey, stop it!!


Aku sebenarnya nak tunjuk gambar je. Takde niat lain pun. Sila pukul aku sekarang. Pengenalan punyalah panjang berjela. Aku tengah boring sekarang ni. Tu yang aku jadi macam nilah. Okey jom tengok gambar apa yang aku nak tunjuk sangat ni.


 *aku suka jemi buat muka camgini*

 *nampak sangat aku syok sendiri ambil gambar*


 *ni dah terlebih tau --'*
 *muka blurr XD*

Tiga gambar yang pertama aku kat kampung melayu. Aiman ada hari ko-ko. Diaorang ni semua memang pantang nampak kamera. Mulalah buat muka duck face -..- Dengan jemi yang suka buat muka...



...annoying cam gini. Serius, suka sangat buat muka ala ala cute dia tu. Ingat macho sangat? Aiman pulak? 


Budak ni suka sangat buat muka sememangnya comel. Hahaha.. Tapi jangan sangka yang dia tak boleh buat muka cam gini...

hahahaha XD aku tak boleh berhenti berdekak.

Ok tu je. Kbai^^

P/S: Kita orang memang comel. Kau ada? :P

2 comments:

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda disini..
No harsh word here..

Hak Cipta terpelihara 2013 Ain Najiha. Blog design by ME.