Tuesday, 27 November 2012

Sadlife :(

Assalamualaikum...
Hye !!!


*fakesmile*

Hey, hey, hey. Lalalalalala~~ Weeeeeeeeeeeee.......... Blablabla... Wow! Okey -.- Hai korang semua. Sihat? Soalan biasa yang wajib dijawab. Emm.. apa aku nak cakap lagi untuk pembuka bicara ek? pembuka bicaralah sangat. Puihh :/ Kali ini aku nak elakkan menulis 'hahaha'. Sebab setiap post tak sah kalau aku tulis 'hahaha'. :|


Kali ni aku rasa kosong. Kosong~ kosong~ ohh~~ Segala kata cacian yang telah engkau berikan, membuatku rasa kosong~~ Ahh, lagu ni sesuai untuk keadaan sekarang. Entahlah. Fuhh...


Keadaan tidak menentu sekarang. Hmm.. agak jiwang sikit post kali ni. Aku harap sangat farzmil dapat baca. Mungkin kalau dia baca ni, dia akan ketawa guling-guling sebab? Aku jiwang ke? Eh, takk.. Untuk kali ni saja. Heh.


Dok, aku rindu kau giler-giler. Rindu giler-giler *sambil mengoyangkan badan farzmil* Eh? Aku tak suka macam ni. Kau deactive semua acc kau. Fb, twitter,blog. Hah, apa lagi! Hisy, kau tau tak aku lost contact dengan kau. Takkan aku nak tepon kau. Tak syok! Satu benda je aku nak cakap dengan kau. Please, dont do like that. Aku merayu ni. Tolonglah. Kalau kau buat macam tu, dia lagi nak ejek ejek kau. Takkan sebab tu kau nak deacc semua. Sabar ok? Semua ni bukan salah kau. Dan orang lain juga. Please, please, please~~ Lagu lagi -.-  Bagi tahu aku semuanya. Ok ok? :)


For Nabiha,
Hmm.. awak dah ceria dan happy. Aik? Bukan sama ke maksud dia? Eh, tak. Eh, ya. Eh, lantaklah! Apa nak cakap ek? Awak bencikan dia ke? Ok, tak nak masuk campur. Tapi lain kali ceritalah kat kita ok? Boringlah macam ni. Farzmil tak cakap apa apa, alih alih senyap macam tu je. Dah lah kita ni ketinggalan sikit. Pastu cerita tu semua berlalu tanpa khabar. Perghh.. Ayat. Kita perlukan pertolongan awak. Itu saja :)


Aku tak minta lebih pun. Cerita atau luahkan je semua. Mungkin boleh tenangkan hati korang. Maybe? Lagipun aku tak tau dari hujung kaki hingga hujung rambut. 


Sudah cukup cukup sudah
sudah sudah mengutuk orang
daripada hati terseksa
lebih baik berhenti sajaaa..
*lagu lagi -.-*
Kbai :)

p/s: hari ni periksa faraid. Yang woww! nya bila aku tak tinggalkan langsung satu tempat kosong punn.. Woww!! -,-

7 comments:

  1. kita tak benci cuma kita dah tawar hati :'( argh kita nak sesi pagi tak nak sesi petang..tak nak jumpa dia,tak nak!!!

    ReplyDelete
  2. heh, tak ada kene mengena punnn... -,-

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh yeke,adalah --" awak tengok kita happy gila ke? hah hah hah *angkat kening*

      Delete
    2. hmmm.... kita rasa awak tengah ketawa terbahak-bahak xD
      kita tak nampak awak pun sekarang ni. hehehe ;P

      Delete
    3. eh ada ke cenggitu -_____-" ketawa sambil menangis..hahaha :')

      Delete
  3. lerk arr , baru bape hari :3 , woiii aku cuti sosial kan dah nak peksa ~~
    p/s jangan buat entry macam aku lari rumah

    ReplyDelete
    Replies
    1. periksa?? hahahahahhahahha xD
      kalau mcm tu aku pun nak ikutlah.
      bhahahahahhaha.
      p/s: bila masa aku buat entry kau lari rumah? kalau kau lari rumah, aku buat entry baru ;p

      Delete

Hak Cipta terpelihara. 2017.