Wednesday, 12 December 2012

Best Woii :D

Assalamualaikum...
Hye !!


Hai kepada pembaca setia blogku yang ntah pape ni. Puihhh... pembaca setia? lololol. Siapakah? Okay okay. Abaikan. Sihat semua? Ehem ehem hari ni aku tak beberapa sihat. Nak kata demam tak demam cuma pening kepala dan batuk-batuk. Hehehe lepas balik dari singapore jadi cam ni pulak. Penat sangat kot.


Hah, bercerita pasal singapore, hari sabtu lepas aku, cousin, uncle and my aunty pergi singapore. Jalan jalan sana. Padahal pergi universal je. Satu hari je pun. Tapi memang gempak habis. Best gila kat sana. Aku sampai universal studio dalam pukul 1.30 petang. Balik dalam kul 8 malam. Hah lama kan? Satu hari enjoy kat sana. BEST WOII!! lol.



Tapi ni aku cerita pendek jelah. Kalau nak full entry, emm tak janjilah. Sebab kebanyakan gambar ada kat aunty aku. Tak syoklah cerita tapi tak ada gambar. Kan kan? Aku cuma ada 2 3 gambar sahaja. So sorry.











Ini yang kau cakap 2 3 gambar ain?!?! Hahaha chill lah. Lagipun kat makcik aku ada banyak lagi gambar. Tak tahu bila dia nak upload. Berjanggut den tunggu ni hah. Tunggu je ok. Cehh bajet je ada yang tunggu entry aku tu. Kbai^^


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda disini..
No harsh word here..

Hak Cipta terpelihara 2013 Ain Najiha. Blog design by ME.