Monday, 31 December 2012

Thanks to Atifah :)

Assalamualaikum...
Hye !!


Masa hari ahad (23/12) aku ada beli felt craft daripada DIA. Aku beli felt brooch dan felt mustache. Dannnn... hari sabtu lepas baru selamat sampai ke tanganku. wuwuwu :p Yang aku terkejutnya,dia punya sampul colourful. Hahahha. Okay, first time aku beli melalui online. Korang boleh agaklah macam mana aku punya reaksi apabila ayah memberikanku felt itu. wakaka.


Ayah pulak tak habis-habis membebel apabila anak perempuannya beli benda yang bukan-bukan. lololol. Aku boleh lagi tersenyum-senyum sambil memegang felt itu. Nampak tak aku tak mendengar langsung bebelan ayahku itu. Kalau tak, aku akan menjawab, "Alaaa, kita pakai duit kita, bukan duit ayah." Hahaha jahat betul aku ni >< Ish ish ish


Cantik tak?

Ahhhh..Aku suka ini!!


Kalau nak tahu banyak banyak, pergi je ke blog dia. Banyak lagi felt yang ado. Kbai^^


p/s: Nabiha mesti suka gila dengan mustache tu kan? Hahahahah. Nanti naik sekolah ada surprise untuk korang. xoxo

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda disini..
No harsh word here..

Hak Cipta terpelihara 2013 Ain Najiha. Blog design by ME.