Sunday, 3 February 2013

Randomness ♥

Assalamualaikum...
Hye!!




Penat... Aku tak tau kenapa hari ni aku sangat penat. Entah. Pehh.. Apa tadi aku nak cerita ek? Ahh.. semua dah lupa. Hmm.. hmm.. Hish, tipu sangat kalau sampai lupa nak cerita. Hahh, aku nak cerita pasal pss. Pss? Mesti korang tau apa itu pss. Kalau yang tak tahu mesti tak pernah sekolah kan? Opss. Hahaha. Pss stand for pusat sumber sekolah. Dan aku..... Malas nak cerita pasal tu -,- Mesti dah tahu?


Tahun ni cikgu nak pengawas pss pakai baju formal atau lebih tepat macam pengawas punya. Sekolah aku pengawas pss just pakai baju kurung biasa je. Yang lain dari budak biasa cuma kita orang pakai kasut hitam dan name tag. Tu pun aku takde name tag untuk pss. Sangat sadissssss.....


Yang paling sakit hati, takde lah sakit sangat, cikgu suruh pakai tahun ni tapi cikgu baru cakap tahun ni. Achanerr tu? Mula-mula memang aku rasa malas nak pakai tapi mengenangkan tahun depan kot kot aku pindah sekolah ke kan, mana tahu? Kalau pakai tahun ni merasa jugak pakai baju colourful. Eh?


Cerita kedua. Tapi ada syarat kalau nak baca. Lol berangan je. Macamlah ada orang nak baca. Haktuihhh.. Syaratnya korang kene senyum dulu. Aik, dah senyum? Taknak gaya macam tu. Nak senyuman yang menawan menawan~~ ohh.. Senyum mesti sampai ke telinga.. Senyum tu kan sedekah c:  Bak kata biha :p


Ohh.. aku dah melalut. Sangat melebih pulak aku rasa. Hehhee.. semalam ada perjumpaan ko-ko. Aku secara auto masuk kelab perpustakaan. Cikgu bincang pasal aktiviti akan datang kita orang. Salah satu adalah lawatan. Kalau tak senaraikan lawatan dalam aktiviti yang dirancang memang tak sah :p Kita orang cadang nak pergi langkawi uollsss. Hmm.. langkawi pun dah kira ok.


Pastu cikgu cakap nak pergi dalam bulan 6. BULAN 6 ???!!! Perghhhhh!!! Gila ke ape? Dah dekat nak pmr beb. Kita orang memang bantah habis. Kita orang cadang pergi lepas pmr. Lepas tu, budak form 5 pulak tak puas hati. Dia orang cakap dah nak spm. So, penyelesaian nya ialah pergi selepas spm. Dah cuti. Bagus kan? -.- Bak kata ayah aku.


Okay, aku tak tahu cikgu punya keputusan. So, tunggu jelah. Dia orang cakap kalau pergi lepas pmr, insyaallah parents diaorang kasi tapi kalau sebelum? Memang sure lah 100% tak bagi. Aku pun tak tahu kalau parents aku bagi ke tak. Emm.. entah. Orang nak pmr sesedap kitaorang je nak pergi bercuti. pehh -.-


Mood aku sekarang memang tunggang terbalik. Sekejap okay, sekejap tidak. Malas layan. Buat homework lagi bagus. Puihh ayat macam bajet rajin -.- Wkwkwkw xD Homework sangat banyak minggu ni dan aku sekarang sangat marah!! MARAH NIIIIII!!! LOL xD

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda disini..
No harsh word here..

Hak Cipta terpelihara 2013 Ain Najiha. Blog design by ME.