Sunday, 10 March 2013

Gula-gula

Assalamualaikum..
Hye!!!


Korang suka gula-gula? Tak payah tipu. Kalau tak suka tu, memang duduk hutan sepanjang masa. Hahah, takde kene mengena. Nak jadikan cerita, aku dengan jiah memang terkenal didalam kelas dengan pengusaha gula-gula. Ayat jiah xD Kadang-kadang aku bawak gula-gula 4 paket = 40 biji. Paling sikit pun 1 paket je. Hah kau cuba bayangkan hari-hari aku bawak gula-gula, memang rabak poket aku.


Kita orang bawa gula bebanyak pun sebab nak elak mengantuk. Disebabkan kita orang sekolah petang, so senang tertidur okay. Hahahah. Lagi-lagi subjek geo dengan sejarah. Elak letak kepala atas buku confirm tidur beb.

Gambar dicuri drpd twitter.

Situasi diatas selalu terjadi. Cehh situasi konon. Bukan selalu tetapi hari-hari. HARI-HARI okay. Buka plastik gula-gula, orang belakang pssttt, orang depan, pandang belakang. Memang eloklah tu. Orang kiri kanan? Hahaha tak payah cakaplah. Bawa 40 biji, aku sempat makan 4 biji je. Okay, tipu :p

Haritu pergi econsave ngan mama. Aku baru nak capai plastik gula-gula tetiba mama cakap "Oii, tak payah beli gula-gula. Nanti boleh dapat kencing manis. Dahlah awak tu gemuk." Sangat sedih bila mama cakap macam ni. Seram gila kot. Hish, harap dijauhkan drpd penyakit itu. Haruslah mendengar kata-kata nurse kan? Tapi tetap tak boleh berpisah dengan gula-gula. Muahahhaha. lol :)

Tahun ni tetiba aku rasa mata aku macam rabun. Tapi aku tak check lagi. Tak taulah betul ke tak. Biha dengan jiah tak habis2 suruh aku pergi check. Wuu so sheweett ~~ ;) 

2 comments:

  1. Hai, jom join sini pls :) mesti awk dpt hadiah !

    http://aimi-wardina.blogspot.com/2013/03/4th-giveaway-by-aimi-wardina-aimi.html

    ReplyDelete
  2. Promosi Al-Quran Pelangi :) Ready stock! http://bit.ly/10AVN8H

    ReplyDelete

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda disini..
No harsh word here..

Hak Cipta terpelihara 2013 Ain Najiha. Blog design by ME.