Saturday, 16 March 2013

Hari ni sekolah.

Assalamualaikum..
Hye!!


Hai uollsss.. Korang nak tahu hari ni kan.. kan.. kan.. kan.. SEKOLAH!! -..- Hahah haih bencinya dengan sekolah ganti ni. Malas gila nak pergi. Tapi kalau tak pergi hmm memang kene bebel 24 jam dengan ayah aku. Hmm.. hmm.. hmm.. Pastu nanti malam ada tuisyen sampai 10.45 malam. Apakiyee sampai pukul 11 kot. Daripada kul 8.45-11.45. Tiga jam. Mati kesejukan aku dalam kelas tu nanti. Grrr --'


Kalau aku cakap dekat ayah aku yang aku taknak tuisyen mesti dia cakap macam ni "Ayah dah bayar 130 hinggit untuk tuisyen tu. Jangan nak ngegade tak nak pergi." Sebijik mesti ayah cakap macam tu. Gahh, aku sebagai anak yang baik lagi pandai mestilah mengikut cakap ayah aku. Ye dakk? Wuuu pandailah sangat. Puih -,-


Lepas upk 1 ni aku rasa macam malas dah nak belajar. Hmm.. nak dapat result upk 1 ni pun rasa macam nak pecah jantung. Berdebar beb. Baru upk 1. Belum PMR lagi. Tapi aku tak puas hati dapat keputusan sains semalam. Memanglah mula mula dapat result gempak. Nanti masa percubaan.... Aku takut masa percubaan je. Nanti mesti cikgu bezakan dengan upk 1 dan percubaan dan seterusnya. Erk lantaklah. Kata jiah "Eleh baru upk 1. Rileks lahhhh." Part tak puas hati tadi kalau jiah baca mesti dia cakap " Aku rasa macam nak lempang kau laju laju." Eleh, dia jeles dgn result aku leteww. 

"Ain, kau boleh pergi mampus." xD

Kahkahkah!! Teruk gilaaaaaaaa xD

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda disini..
No harsh word here..

Hak Cipta terpelihara 2013 Ain Najiha. Blog design by ME.