Wednesday, 5 June 2013

Konvokesyen dan Cuti !!

Assalamualaikum..
Hye!!


Korang.. korang.. korang.. Macam mana cuti? Best? Tak best? Tak pergi mana-mana? Ala ala sian dia. Hehe.. Entry kali ni ada dua cerita tapi aku jadikan satu. Malas nak taip banyak-banyak. Buat sakit tangan je. 

Yang pertama tentang konvokesyen sdka pada hari ahad lepas punya lepas. 26 Mei tak silap aku. K aku baru nak cerita sekarang. Haha. Pada hari tersebut, pagi-pagi lagi aku dah bangun. Eh, biasalah kan. Konvo start pukul 7.30 pagi. Eh, tapi tu untuk pendaftaran. Gila kau start majlis kul 7.30. Haha. Tapi aku 7.30 baru ada kat sekolah adik aku. Hantar dia pergi taekwondo. Sampai kompleks islam dalam pukul 8 lebih gitulah. Daftar.. daftar terus masuk dewan.


Dalam dewan. Biasalah lampu ala-ala romantik giteww -.-


With amanina. Congrats :)

With nabiha and my bro

Okay tutup pasal konvokesyen. Sekarang tentang cuti pulakk. Haha jumaat lepas aku balik kampung dekat perak. Dan selama 3 hari aku tak on. Ni semua pasal phone aku tu. Saja buat hal. Eee geram aku dibuatnya. Hari sabtu pulak mama ajak jalan-jalan pergi ipoh. Dan kami sampai disini... TADAAAA!!

Lihatlah duniaaa xD

 Lihatlah... tudung aku serabai -.-

I wonder why when I want to capture their picture but they do not want to see the camera? -,-
#broken english

Nampak tak perbezaan antara gambar atas dan yang ni? Nampak? Selain daripada aku xD




Play with team upin ipin. Tak sangka pulak masa tu team upin ipin buat karnival. Jumpa dengan pelakon suara mei mei dan kak ros ^^

Lepas tu, hm apalagi balik ah kan. Haha kitaorang balik kul 6. Padahal tambun tutup kul 6.30 petang. Kahkah. Satu hari beb. Pehh memang penat gila. Dengan kes ayah aku hilang pulak tu. Eh? Ok bai


2 comments:

  1. eh. mail kan tu. hehe. hana tengok lost world tambun ni dari jauh je.. huhu mahal x masuk ni

    ReplyDelete

Hak Cipta terpelihara. 2017.