Wednesday, 3 July 2013

Tahun terakhir, maybe?

Assalamualaikum..
Hye!!


First of all, untuk kali ke-4, rasanya lah, aku nak ucapkan HAPPY BIRTHDAY, FARZMIL! hehe. K saja nak bagitahu yang semalam sebenarnya birthday dia. Hekhek lol.

Hari yang dipanggil sebagai 'syurga makanan' untuk tahun ni telah tiba. Sama ada ramadan ataupun HARI KEUSAHAWANAN. Eh, ramadan ada lagi seminggu, tak salah akulah. Aku nak cerita pasal hari keusahawanan sebenarnya. Kenapa aku panggil syurga makanan? Hehe sebab masa nilah aku boleh melantak sampai pecah perut. Haha

Tahun ni aku rasa macam biasa biasa je. Tak macam masa form 1. Masa tu lagi best. Macam-macam ada! Yang paling best of course rumah hantu. Haaa ini memang aku nak gelak sampai pecah perut. Entah pape je aku rasa. Haha dekak habis. 

Mula-mula beratur memang give up juga. Ok korang boleh bayangkan yang kitaorang berdiri selama 2 jam semata-mata nak masuk rumah hantu. Sakit hati plus menyampah dengan budak-budak yang tak gheti queue up. Heyyyy nasib baik diorang junior ai tauuu.. hish -,-

Lepas tu, dah lama beratur akhirnya dapat juga masuk. Memang lenguh kaki ai ni tau. K memang bedebor lain macam sikit. hehe. TAPI! yang paling best aku tarik baju yana macam orang gila sebab haha kenapa perlu diorang lari haa? Aku tak boleh nak beramah mesra dengan 'hantu-hantu' tu semua. Kalau aku tak pegang baju yana memang aku tertinggal sorang sorang dalam gelap cam tu. Hish.

Hantu-hantu tu semua nak beramah dengan aku. Siap tarik tarik kaki lagi beb! Peh aku gelak macam hape je tadi. Jiah dah terjerit macam... kehkeh. Aku rasa dalam group aku, aku sorang je yang tak jerit. Hehe. Bangga sungguh. Kalau betul betul jumpa 'dia', ehem memang tak tahu nak cakap apalah kan. Peh..

Them 










::: Diorang ni semua macam orang tak pernah tengok kamera. Jakun yang amat. Sampai berebut k. Hahahahah kawan siapa lah ni :p lol 


1 comment:

  1. lama dah tinggalkan sekolah..rindu pulak ari sukan ;')

    ReplyDelete

Hak Cipta terpelihara. 2017.