Thursday, 1 August 2013

Alhamdulillah :)



Assalamualaikum..
Hai!!


Alhamdulillah, akhirnya dah habis pun percubaan PMR. Untuk hari ni je dup dap dup dap jantung aku tau. Hari ni punya subjek agak mencabar otak, emosi, fizikal, rohani, dan ...... ah kau jangan nak tipu sangat. Haha. Hari ni SEJARAH dan MATEMATIK. Mencabar sungguh. Aku dah berusaha sekarang tinggal tawakal jelah.

Aku tak puas hati dengan kertas math paper 1 sebenarnya. Banyak soalan yang ntah pape aku rasa -_____- Dua soalan ada pembetulan, ada satu soalan bonus. Haa aku tak tahulah cikgu sape yang buat soalan tu. Adalah dalam setengah soalan tu aku hentam. Kau hengat 1 jam 15 minit tu cukup keww? Aku rasa korang mandi lagi lambat kot ._. Haih pasghah jelah, ain.

Kalau paper 2, okay sikit. Aku boleh jawab semua soalan dengan hati yang senang. Cewah. Bila tunggu masa nak habis, aku rasa aku boleh tidur kot. Rasa macam lamaaa sangat. Rasanya patut pendekkan masa paper 2 tapi panjangkan sikit masa untuk paper 1. Haa barulah boleh jawab dengan tenang. Haha.

Sejarah pun pasghah jelah ain woii...... By the way, esok cikgu nak bincang kertas sains. Wuuuuu nebes nyaaa i. Harap-harap dapat A. Aminn!

p/s: Aku tumpang simpati kepada sesiapa yang ambil PISA haritu. Hm jangan merungut ye adik-adik. Ahaks :*


Embedded image permalink
Sooooo cuteeeee :*


No comments:

Post a Comment

Hak Cipta terpelihara. 2017.