Sunday, 4 August 2013

Iftar With Girlfriends :*

Assalamualaikum...
Hai !!




Yeayyy akhirnya dapat jugak iftar dengan girlfriends ku. Aku dengan jiah rancang seminggu sebelum. Kitaorang rancang baik punya. Kang tak pasal pasal jadi macam tahun lepas. Iftar dengan diorang tapi tak dapat makan kat kedai. Merempat! Haha. Makan buah jelah kat jusco. Huhu!

Kali ni kitaorang rancang nak booking tempat awal awal. Fatin secara sukarela sanggup pergi jusco pukul 12 sebab nak book tempat kat secret recipe. Gila tak gila! Kalau book pukul 4, confirm dah ramai. Sesak habis! Fatin kata dia tak kisah sebab rumah dekat. Iyalah, untung rumah dekat :p Haha

Semalam lepas balik tuisyen je, aku tumpang jiah pergi jusco. Nabiha, farzmil dan kakak dia pun ada sekali. Fatin pulak dia angkut sekali adik dia pergi sana. Hehe! Sampai sana terus pergi SR. Ingatkan fatin dah sampai. Rupanya, haih mentang-mentang dekat. Datang kul 7 pun takpe.

Lepas dapat tempat, aku ajak farzmil teman aku pergi bayar bil mak aku. Terpaksa buat sebenarnya. Ma cakap kalau nak duit bayar bil lepas tu baki boleh ambil. Haih apa boleh buat. Bayar jelah.

Lepas selesai masalah dunia, balik ke SR, order. Order-order bila sampai bil, nak pengsan aku tengok. RM 200 LEBIH! Fuh apa banyak sangat diorang melantak ni. Terkezut oden dibuatnya. Biarlah, asalkan diorang dapat bahagiakan perut masing-masing :p

 Masing masing semua mengelak bila aku nak ambil gambar -,-

 Haa yang ni lagi satu. Phone je kerjanya. Well...... dak zaman sekarang.

With kakak farzmil aka Damia Farzmil.

Kitaorang cepat serasi dengan kakak dia. Haha macam kawan kawan gitu. Lastly, have fun with them yesterday :*

p/s: Raya ni aku takda kasut!! Ahhhh................ :(

2 comments:

  1. Selamat Hari Raya :)

    Kasut Raya 2 tahun lepas elok lagi. Kasut Raya tahun lepas lagi2 lah elok.. hehe Jadi tahun ni xda kasut raya juga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya juga :)

      Hehe bagus. Tak membazir ;)

      Delete

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda disini..
No harsh word here..

Hak Cipta terpelihara 2013 Ain Najiha. Blog design by ME.