Monday, 18 November 2013

Le-Go-Land

Assalamualaikum...
Hye !!


Okay right now imma at legoland malaysia. Yah u know where is it. Haha lol. Dah lama senanya tapi baru sekarang aku nak cerita erm erm. Aku rasa aku pergi legoland 31 oktober (tengok tarikh pun lupa) Eksaited weh yelah sape je tak eksaited kan. harga tiket pun half weh. aku kalau nak pergi dgn family pun kena tunggu duit jatuh dari langit dulu lah weh ahaha


Gambar atas tu view dari menara taming sari. well aku tahulah menara taming sari kat melaka kan. tapi tulah aku tak tahu apa nama benda yg aku naik ni. aku kasi nama menara taming sari sebab dia serupa mcm tu aha.


Aku pergi masa tu hari khamis tak salah aku dan tak ramai orang ! eh salah. Tak ramai family. Sebab masa tu ramai budak2 lawatan dan orang asing. Nak kata penuh tak juga sbb masa tu hari bekerja kan. Yang bestnya kitaorang sampai sana pukul 9 lebih dan legoland buka pukul 10 tepat ! So apa lagi snap snap lahhh ewah









Yeah we're TDS-rians haha. Btw hotel dia seriously lawooooo gilaaaa. Haaa comel gituuu. Aku ni kat luar je yeye amik gambar semua. Masuk dalam peh mengganas bak hang berlari lari weh haha! Tahu2 jelah antara satu taman ke taman lain memang jauh gila! Sakit kaki. Pastu bayangkan roller coaster yg kau nak naik tu dah beratur panjang pastu tetiba "Sorry, we're closed because blabla" sakit hati weh. dahlah panas jauh pulak tu nak jalan jalan satu legoland haih


Aku rasa kan pihak legoland kena buat satu kerusi yg boleh bergerak atau senang membenarkan motor masuk dalam tu. Penat weh. Kalau dapat bawa masuk motor dalam tu pun fungsi jgk hehe.


Banyak permainan yg aku tak dapat naik. Salah satu ialah erm aku tak tahu apa nama dia but aku kasi nama 'dragon besar'. Roller coaster ni dalam castle. Aku dah eksaited nak naik lepastu dia terpaksa tutup sebab dah nak hujan. Sedih bakhang. Balik rumah termimpi mimpi weh sobs


Permainan yg paling best? Haaa PROJECT X. Aku suka gilaaaa ahhh. Dalam satu kereta, muat 4 orang. Yang paling best masa dia turun tuuu fuhhhhhhhhhhhh. Kalau naik, tak sampai seminit dah selesai aha. Memang cepat. Farzmil tak habis2 cakap masa beratur "Ain, aku rasa sempat lagi kalau kita nak cancel naik benda alah ni." Aku cuma ketawa terbahak bahak katakoO hahahaha


Aku tak boleh lupakan masa tengah naik tu. Aku dgn farzmil kat depan. Belakang kitaorang pulak ada budak dlm 4 tahun mungkin dgn ayah dia. Belum apa2 lagi farzmil dah jerit ala ala tarzan. Aku kat tepi KETAWA haha !!! Aku yg mengucap weh bila dngr dia jerit. Budak belakang tu aku rasa senyap je. HAHAHAHA !!


Bila dah habis semua tu, biasalah mesti ada gambar kau kan. Aku tengok mashaallah. Dua orang yg kat depan tu mulut terbuka mashaallah buruk perangai hahaha. Seorang menjerit, sorang lagi ketawa. Bagus sangat. Ok dah aku malas nak taip panjang2. Sakit tangan. tengok gambar jelah ~









Gambar yg last ni aku credit pada farzmil. Nice shot, kawan, walaupun tak nampak muka aku eh. Kau tahu, farzmil nak ambil gambar ni sambil terbaring kat tengah panas tu haa. Tu pun sebab aku yg suruh hehehe


p/s: Nak tahu best ke tak kena lah pergi ahahaha promote sat

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda disini..
No harsh word here..

Hak Cipta terpelihara 2013 Ain Najiha. Blog design by ME.