Thursday, 14 November 2013

Novel: Eksperimen Cinta | Anjell

Assalamualaikum
Hai !!



Sinopsis: 
Kali pertama mereka bertentang mata. Masing-masing dah ada pandangan sendiri. Dan tak sangka pula Tengku Aaron ini memang gila orangnya. Sangat-sangat tak terduga sikapnya. Kalau tak gila, apa perkataan paling sesuai nak digambarkan kepada orang yang tiba-tiba ajak kahwin padahal kenal tak sampai dua jam?
Demi syarikatnya, Damia buat keputusan gila juga! Tak ada jalan keluar melainkan cakap, “saya setuju!” Damia letakkan syarat dengan harapan Tengku Aaron batalkan niatnya.
“Awak jangan menyesal pula kahwin dengan saya. Sebab saya ni pisau cukur...”
“Oh, ya?! Kalau cap Gillete Mach3 Turbo, aku lagi suka. Kikislah banyak mana harta aku. Aku tak kisah. Harta aku bertimbun-timbun…”
Gagal dan gagal. Akhirnya bersatu juga! Bagi Tengku Aaron semuanya tak lebih daripada sebuah eksperimen saja. Dan bagi Damia, selagi belum lafaz talak terucap, selagi itulah maruah Tengku Aaron akan dijaga. Berjayakah Tengku Aaron Shah meneruskan eksperimen cintanya? 



  • Disebabkan dah lama tak review novel, harini terasa nak review pulak ahaks. Novel ni aku baca masa kat sekolah. Masa tu pulak sekolah ada program pasca PMR. Sangat bosan okay kat sekolah so aku bacalah novel. A big thanks to farzmil sebab dia yg beriya suruh aku baca haa. Memang best weh novel ni. Aku baru baca sikit dan ia mampu buat aku tersengih sampai ke petang haha.


  • Ada orang cakap jalan cerita PISA lebih kurang dgn EC. Hm adalah sikit tapi pada aku lah kan EC lagi BEST! Rugi kalau tak baca weh haha



p/s: Aku tengah tunggu filem SUAMI AKU USTAZ. omg excited wehhhh !! x)

4 comments:

  1. the wedding breaker akan gantikkan pisa 31 disember weii aku tak sabar!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAAA SERIOUSLY??!! haha aku tak baca pun. tapi asal 31 dis? lama sangat -.-

      Delete
  2. ouh, pmr candidate jugak. same goes to me. btw, novel ni kwan i pon ckap best. nk try bace la ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha yup pmr candidate. Haa baca jgn tak baca hehe ^^

      Delete

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda disini..
No harsh word here..

Hak Cipta terpelihara 2013 Ain Najiha. Blog design by ME.