Friday, 17 January 2014

Perkenalan

Assalamualaikum..
Hye !!



Ni nak cerita pasal bulan pertama jadi budak form 4 (uhuks) Terasa awkward pulak sebab gua dah lama tak menaip ni haha. Yelah minggu pertama je dah sibuk mengalahkan menteri (katako) Kau hingat form 4 ni honeymoon year kepe?! (bak kata cikgu. asyik cakap benda yg sama je. aku tahulah!) Nak online sekejap je pun rasa macam "Aku kalau on confirm sejam tak cukup" so lebih baik takyah on haha. Hw berlambak walaupun sikit je (faham?)

Dalam kelas aku ramai dak dak cina. So faham2 sendiri ler kan. Satu row budak cina je. Satu row budak melayu je dan sebagainya. Jadi diorang yang cina cina ni duduk dgn geng diorang, bising tahu. Banyak cikgu2 complain pasal diorang. Nak jadikan cerita cikgu gua pun tukarkan tempat sekali dengan kitaorang yg dak dak melayu ni hish. Yang paling sedihhh aku kena tukar tempat dan duduk sebelah budak cinaaa. Muka jiah dah macam nak nangis hahahaha. Tapi takpe. Aku still duduk sebelah jiah cuma lain row saje. 

 Bila dah duduk situ selama berapa hari ntah, gua tak kira. Dannnn kelmarin haaa cerita best. Ketua kelas aku aka ong li xiang (tak tahu betul ke tak ejaan, main bantai je) perempuan tau bukan lelaki hee, tetiba tegur aku. Dia duduk selang sorang je dari aku. Tengah syok buat add math tetiba dia tegur. Dia cakap "Kak, dia mau kenal sama u tapi *senyum* *senyum*" Satu benda wa nak cakap, gua punya monitor ni murah dengan senyuman tau haha. Eh jap. Apa dia panggil aku?! Kak?! Oh myyy.

Mula2 dengar aku tak perasan sangat. Bila terngiang2 gitu, baru perasan. Hahahaha. Dia cakap yang budak cina sebelah aku ni nak kenal dengan aku. Tapi malu lettew. Haha. Habis diorang asyik speaking je. Takkan aku pun nak 'speaking' sekali kann. Aku balas lah "Oh, boleh panggil Ain je" "Ohh aaayinn" Biasalah budak cina kalau sebut nama aku memang tak dengar dengung nya haha.

Well, hari hariku macam biasa je. Lagipun budak sebelah aku ni, aku dah kenal lama sebab dia pss. Sama macam aku cuma jarang tegur je. Aku ni biasalah, tegur kalau rajin. Macam nak tanya something ke apa ke. Baru ringan mulut ni nak tanya. Kalau tak, haramm. Kbai

Ramai nak pindah. Ada yang dapat teknik, sbp dan akan datang mrsm pulak. K fine korang. Aku dah biasa bersendirian. Giteww

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda disini..
No harsh word here..

Hak Cipta terpelihara 2013 Ain Najiha. Blog design by ME.