Friday, 22 May 2015

Hari Sukan aiyayay

Assalamualaikum..
Hai!!


Akhirnya salah satu hari yang aku tunggu-tunggu dah kunjung tiba ceh. Tahun ni aku nak enjoy semua hari-hari yang disambut disekolah. Yelah tahun last kan mestilah nak buat kenang-kenangan ah gitew. Tapi takdelah kenangan sangatkan sebab aku rasa tahun ni semua acara macam hambar sangat. Asal tahun aku last je mesti hambar. Memang semuanya lah hambar lol.


Tahun ni macam biasa aku masuk kawad krs lagi. Yang paling best ialah ramai yang taknak masuk macam tahun lepas. Terpaksalah si pengerusiku yang si cantik molek tu cari pengganti. Budak2 yang memang masuk kawad tahun lepas (semuanya perempuan) cuma ada setengah je masuk tahun ni. Kuota yang lagi setengah tu terpaksalah cari budak lelaki. Pikir senang ke nak cari budak lelaki yang nak masuk kawad lepas tu nak kena ajar diorang lagi haih. Well, on that day, everything went well cuma satu je slack. Disebabkan group kawad yang depan lambat nak mampus jalan, jadi, kitaorang lambat dan berterabur huhuhuh (salahkan yang depan huhuhu)








Muka hakak hakak hitam hekhek. Biasalah kawad kan tu yang sampai mak gua bising kenapa muka hitam sangat hm





Note: Hari guru baru je lepas haritu (nantilah kalau ada masa aku cerita) dannnnn yang paling aku tashabar ialah hari keusahawanan WOHOO

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum...
Sila tinggalkan komen anda disini..
No harsh word here..

Hak Cipta terpelihara 2013 Ain Najiha. Blog design by ME.